![]() |
Kryté součástky DEFEND Car Protect® Advantage |
Účelem tohoto dokumentu je poskytnout základní informace o pojištění Car Protect® Advantage. Toto není přepis kompletních pojistných podmínek vztahujících se k pojistné smlouvě, ale shrnutí, které poskytuje všeobecné informace o pojištění. Pojistné podmínky pojištění Car Protect® v plném znění jsou přílohou každé pojistné smlouvy.
Výčet krytých součástek
Všechny vnitřní mazané součástky |
manuální |
Přítlačný kotouč |
Hlavní brzdový válec |
Všechny vnitřní mazané součástky |
Všechny vnitřní mazané součástky. |
Palivová soustava(dieselová a benzínová)Mechanická a elektrická palivová čerpadla |
Škrticí klapka |
(včetně posilovače řízení) Hřebenová tyč řízení a pastorek |
Startér motoru |
Chladící systémVodní čerpadloChladič Chladič oleje |
(namontovaná při výrobě) Kompresorová jednotka klimatizace |
Podrobné informace
Vstupní podmínky
DEFEND Car Protect® Advantage lze uzavřít pro ojetá motorová vozidla do 3.500 kg, která ke dni uzavření pojistné smlouvy splňují následující kritéria:
- max. stáří 5 let
- max. 160.000 km
Doba pojištění
Doba pojištění je volitelná. Pojištění lze uzavřít na 3 – 36 měsíců.
Záruka se uzavírá v momentě prodeje vozidla a začíná okamžikem prodeje vozidla.
Volitelný limit km/rok
- 10.000 km
- 20.000 km
- 30.000 km
- 40.000 km
- Bez omezení
Záruka zaniká tehdy, když pojištěné vozidlo dosáhne maximálního limitu najetých kilometrů (nebo uplyne doba pojištění). Limit nelze v průběhu záruky změnit.
Spoluúčast
Pojištění Defend Car Protect® Advantage lze sjednat bez spoluúčasti nebo se spoluúčastí.
Varianty spoluúčasti:
- 0 Kč
- 5 000 Kč
- 10 000 Kč
Limit pojistného plnění
Na 1 pojistnou událost / PU celkem:
- 50.000 Kč / 100.000 Kč
- 100.000 Kč/ 200.000 Kč
- 100.000 Kč/ PC vozidla
Počet pojistných událostí je neomezený.
Servisní prohlídky
Pojištený musí dodržovat pravidelné servisní prohlídky podle doporučení výrobce.
Max. povolená odchylka je:
- 800 km
- 4 týdny
Postup při pojistné události
Krok 1: Nahlášení škodné/ pojistné události nejpozději do 7 dnů od vzniku poruchy na telefonní číslo +420 233 103 111.
Krok 2: Je-li vozidlo pojízdné, poskytne pojistitel pojištěnému adresu a kontaktní údaje nejbližšího autorizovaného opravce. Pojištěný musí do 5 dnů od obdržení těchto údajů dopravit vozidlo na prohlídku.
Krok 3: Opravce stanoví odhadovanou cenu opravy - poté požádá o schválení opravy prostřednictvím telefonu nebo online systému. U menších oprav bude oprava schválena nebo zamítnuta do 1 hodiny, u rozsáhlé opravy do 24 hodin.
Krok 4: Obvykle je pojistné plnění poskytnuto přímo autorizovanému opravci. Není-li tento způsob možný, předloží pojištěný pojistiteli originál faktury za opravu s autorizačním číslem a pojistné plnění bude pojištěnému vyplaceno do 15 dnů.